REFLEXIÓ I AUTOEVALUACIÓ
En aquesta entrada vos vaig a mostrar diverses relfexions respecte als jocs i esports col·lectius o en equip. Les reflexions són les següents:
Pense que qualsevol joc que realitzarem a la pràctica de rugby en grups reduïts, té relació amb aquest fragment, ja que, el fet de treballar en xicotets grups en permetia realitzar moltes més repeticions que si ho treballarem en un grup gran i per tant, això implica una major activitat i participació dels membres del grup. D’altra banda, considere que aquesta forma de treballar és ideal no soles pel que acabe de comentar o apareix en el fragment, sinó que aquesta disposició ens permet tindre una major comunicació amb els companys, fet que és imprescindible per a treballar col·lectivament.
3. Tria un dels jocs realitzats en classe i
transforma-ho de competitiu a cooperatiu tenint en compte la promoció de la participació.
Per exemple el joc del mocador, en comptes de competir en dos grups i si algú furta el mocador a l’altre és punt per al seu equip, el que podem fer és que una vegada ixen al ser nomenats, han de tornar a l’equip contrari al que pertanyien inicialment. D’aquesta manera, ningú pertany a cap equip i no existeix cap puntuació soles el fet de agafar el mocador o pillar al company o companya.
☝Utilitzar el canvi de rol on existeixen diferents objectius
✌Fer ús dels jocs cooperatius sense oposició on tots tenen el mateix objectiu
👌Reptes sense puntuació, on simplement és veure si es compleix o no
👏Modificant regles dels jocs o esports, és a dir, atorgant
certs avantatges o aplicant límits en funció de l’objectiu comú que
s’establisca
AUTOAVALUACIÓ
|
Puntuació: |
JUSTIFICACIÓ: |
||||
4-5 |
5-6 |
6-7 |
8-9 |
9-10 |
||
Participació en les sessions.
|
|
|
|
|
X |
Donat que he assistit a totes sessions i he participat en totes les
activitats que s’han proposat.
|
Qualitat de les 4 respostes de la pràctica vinculada
amb la teoria.
|
|
|
|
X |
|
Segurament les respostes podrien ser més complexes, però considere que
estan bé, ja que, és el que he après en les pràctiques realitzades.
|
Aportació i aprenentatge en l'apartat que li va
tocar al meu equip: Mobilitat, tècnica de carrera, seqüència, volta a la
calma.
|
|
|
|
|
X |
Considere que tant jo com la resta dels membres del meu grup,
aportarem idees i participarem tant en l’elaboració com en la pràctica a
classe.
|
Aportació i aprenentatge en la progressió de
l'esport del meu equip.
|
|
|
|
|
X |
Sent la única que practica l’esport que vàrem triar, vaig intentar
explicar, organitzar i ajudar als meus companys tant a comprendre, com elaborar
i explicar els exercicis.
|
Satisfacció amb el treball realitzat.
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
X |
Pense que no sols és una forma de reflexionar i aprendre del que hem
vivenciat a classe. També ens serveix com a eina en un futur per poder
consultar i proporcionar-nos idees.
|
Suma la nota dels 6 apartats i divideix-la entre 6,
el resultat l'escrius baix. |
||||||
NOTA FINAL: 9’8 |
Comentarios
Publicar un comentario